S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača. Podrobné informácie a nastavenie cookies nájdete TU .

Kufríky - odrážadla

S detským kufríkom a odrážadlom v jednom môžete vyraziť na cesty autom, alebo lietať lietadlom. Kufrík o objemu 25 litrov je vyrobený z pevného ABS plastu a väčšinou je aj vybavený integrovaným číselným zámkom a odnímateľným popruhom na rameno. Kufrík je možné využiť tiež ako odrážadlo - maximálna záťaž 30 kg. Rozmery detského kufrík umožňujú použitie aj ako kabínová batožina na cesty lietadlom.

 

náš facebook

 

KONTAKTY

S D S, s.r.o.
P.O. BOX 55
908 01 Kúty 1
tel: +421 233 88 82 45
fax: +420 325 595 669
expedice@zemedeti.cz
SKYPE: zeme-deti


Nebojte sa reklamácií

Čo robiť pokiaľ si u nás objednáte tovar a tento tovar je dodaný poškodený alebo vadný? Riešenie reklamácií ozaistne  nepatrí k najoblúbenejším činnosťam zákazníkov, tým menej zákazníkov internetových obchodov. Nebojte sa reklamácií, s dôverou sa na nás obráťte a všetko spolu vyriešime k Vašej spokojnosti.

Chyby na tovare veľmi často objavíme už pred alebo pri expedícii a takýto tovar Vám samozrejme nezasielame. Pokiaľ sú vady skryté alebo ak je pri expedícii náš pracovník neodhalí, môže sa chybný alebo poškodený tovar dostať až k zákazníkovi, tj. k Vám. Takáto situácia samozrejme nie je príjemná pre nás ani pre Vás, ale dochádza k nej. Práve v takejto situácii spoznáte, či ste tovar nakúpili od serióznej firmy alebo od predajcu, ktorého jedinou snahou je na vás zarobiť. My sa samozrejme chceme radiť medzi seriózne a k zákazníkom ústretové firmy a tak berieme reklamáciu nie ako obťažovanie zo strany zákazníka, ale ako príležitosť dokázať Vám, že ste nakúpili na správnom mieste a že aj v budúcnosti u nás môžete bez obáv nakúpiť. Netvárime sa, že vždy dodáme len celkom bezchybný tovar. Výrobcovia sú limitovaní ľudským faktorom a aj my predajcovia sme len ľudia. Chceme byť maximálne otvorení a ústretoví.

Drvivú väčšinu uplatnených reklamácií uznávame v plnom rozsahu a v čo najkratšej lehote je vybavujeme. Zvyčajným spôsobom je oprava drobných chýb (napr. rozbitý zips alebo zle ušitý šev u obliečky). Pokiaľ ide o neodstrániteľnú závadu (u obliečky napr. kaz na látke, vada tlače, diera, krivo ušitý šev ...) riešime reklamáciu výmenou za iný bezchybný kus alebo vrátením kúpnej ceny v plnej výške. Ak už nie je reklamovaný tovar dostupný, ponúkneme Vám výmenu za iný tovar.

Nebudeme zastierať, že sú aj výnimočné prípady, keď nemožno reklamáciu uznať. Nestretávame sa s nimi príliš často. Typicky sa jedná o reklamovanie tovaru, ktorý bol intenzívne po dlhú dobu používaný a reklamované chyby sú výhradne následkom opotrebenia. Ako príklad môže poslúžiť reklamácia školskej tašky, ktoré dieťa viac ako 18 mesiacov nosilo denne do školy. Následkom intenzívneho používania došlo ku vzniku niekoľko prasklín a dier na exponovaných miestach a ani suchý zips už nefunguje tak ako keď bol batoh nový. Asi sami viete, ako deti so školskými batohy zaobchádzajú a reklamovať, že batoh nevydrží 2 roky takého zaobchádzania nie je jednoducho možné.

neoprávnená reklamácia batohu neoprávnená reklamácia batohu

 

Podrobne popísaný postup pre zaslanie reklamácií nájdete v reklamačnom poriadku. Pokiaľ Vám nebude niečo jasné alebo budete mať ďalšie otázky, budeme radi pokiaľ nás kontaktujete.

 

YWI4NzE4OT